MediaTribe
LinkedIn Instagram

Dyncore

Huisstijl ontwikkeling

Turn to your key solutions

MediaTribe kreeg de uitdaging om een nieuwe speler in de agri- & food business te positioneren. Het initiatief van de Verbruggen Groep speelt in op een branche met een toenemende vraag naar turn-key oplossingen. Om aan deze vraag te kunnen voldoen is een projectmanagement bureau opgericht, genaamd Dyncore B.V.

Vanwege de sterke positie van Verbruggen is de herkenbare blauw-oranje corporate identity gebruikt als vertrekpunt voor de nieuwe corporate identity van DynCore. Uit de positioneringssessie kwamen de kernwaarden samenwerking, verbinding, inzicht/kennis, dynamiek en oplossingsgericht naar voren. Een advies op maat in de agri- en food branche leidde tot een spreekballon in de vorm van een blad met daarin het ‘ = ’ teken dat staat voor de beste oplossing. Het logo van DynCore is vervolgens vertaald naar een sprekende huisstijl om de markt mee te veroveren.

Naamsbekendheid vergroten

Dyncore is als nieuw projectadviesburo voor de agri en food industrie druk bezig om haar naamsbekendheid te vergroten. Aanwezigheid op de Fruitlogistica 2020 in Berlijn is daarbij key. Om met een beperkt aantal meters maximaal zichtbaar te zijn heeft MediaTribe een beursstand ontworpen waarbij de USP’s van DynCore, in combinatie met de nieuwe huisstijl, duidelijk gecommuniceerd worden.

Om op een ludieke manier onder de aandacht van het publiek te komen draagt het team van DynCore geen standaard plastic badges maar extra grote opvallende buttons. Op de buttons staat een labyrint met in het midden jouw belangrijkste oplossing in agri en food. De boodschap is dat DynCore jou helpt om, in een doolhof van allerlei uitdagingen, jouw ultieme oplossing te vinden in het ontwerpen van de ideale productielijn.

Middels een QR code op een flyer heb je de mogelijkheid om de splinternieuwe productbrochure van DynCore te downloaden.

Heb je een uitdaging of wil jij meer weten over ons?

Ik neem graag contact met jou op!

Mark van Eijk