Merkidentiteit

/
/
Merkidentiteit
Uitdagingen van onze klanten

“Ik heb een duidelijke visie, maar krijg deze niet helder op papier.”

“Hoe communiceer ik mijn bedrijfscultuur naar de buitenwereld toe?”

“Ik heb moeite met het behouden van talentvol personeel.”

Merkidentiteit

Merkgedreven organisaties benutten hun potentieel beter, omdat de samenhang klopt. Die samenhang start bij de merkidentiteit. Het neerzetten van jouw merkidentiteit is een uniek proces wat aandacht verdient. Ons hoef je namelijk niet duidelijk te maken dat goede communicatie cruciaal is voor het succes van een onderneming. Maar om effectief naar buiten te treden, moeten in onze ogen eerst de zaken binnenshuis op orde zijn.

Het begint allemaal met een heldere merkidentiteit, ook wel het DNA van een organisatie. Om dit in kaart te brengen bepalen we de ‘Why’ van jouw bedrijf. Waarom is jouw merk buiten het maken van winst er op deze aardbol? En welke normen en waarden gelden er binnen de organisatie? Door dit trots uit te dragen weet je niet alleen potentiële consumenten, maar ook medewerkers te raken en voor je te winnen.

Basis voor verdere beslissingen
We gaan samen aan de hand van de kernwaarden, het archetype, tone of voice en de purpose, missie en visie op zoek naar jouw merkidentiteit. Deze onderdelen vormen de cultuur van een onderneming en leggen de basis voor alle verdere beslissingen die je neemt in de bedrijfsvoering, tot in de diepste vezels. Van de keuze voor welke nieuwe medewerker je aan jouw team toevoegt tot het ontwikkelen van een onderscheidende marketingcampagne. Alles vloeit voort uit een heldere merkidentiteit.

Mienskiep

Rebranding Mienskiep

Merkidentiteit
·
Huisstijl
·
Website
Topturnen

Rebranding TopTurnen West

Merkidentiteit
·
Merkpositionering
·
Huisstijl

Merkfundament Togather Finance

Merkidentiteit
·
Huisstijl
·
Marketing
·
Campagne

Rebranding Volare Sports

Merkidentiteit
·
Logo
·
Huisstijl

A Million Dreams

Merkidentiteit
·
Logo
·
Huisstijl