Over ons

/
Over ons

Wie wij zijn

Vernieuwend in creativiteit, kennis van strategische marketingcommunicatie in de breedste zin van het woord en een kei in het ontwikkelen van allerlei visuele en tekstuele producten. Wij van MediaTribe zijn drie jaar geleden begonnen in het Noord-Hollandse Hoorn en geloven heilig dat we met onze werkwijze van iedere bedrijfsnaam een ijzersterk merk maken dat haar doelgroep te allen tijde effectief bereikt en aan zich weet te binden.

Kernwaarden

Onze kernwaarden

Hadden we al gezegd dat creativiteit door onze aderen stroomt? Nou, bij deze! En daar zijn we trots op. Net als op het feit dat we graag inspireren, houden van duidelijke afspraken en werken met korte communicatielijnen. Verder staan we voor nuchterheid, een goede arbeidsrelatie en een Noord-Hollandse no-nonsense cultuur. Onze kernwaarden zijn dan ook bevlogen (‘there’s always time to launch your dream’), plezier (‘no fun, no glory’), onvervalst (‘what you see is what you get’), verrassend (‘great things never come from comfort zones’) en aandacht (‘tell me what you pay attention and I will tell you who you are’).

Een heldere merkidentiteit is het DNA van een bedrijf en vormt de basis voor alle beslissingen in de bedrijfsvoering.

Een herkenbaar logo en een duidelijke huisstijl zorgen voor een sterk imago en hogere naamsbekendheid. 

De juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste doelgroep, dát is waar marketingcommunicatie om draait.

Maak kennis met de tribe

Skip Kok

(Motion) Graphic designer

Dewi Gagliardi

Graphic designer

Kimberly team

Kimberly ten Bosch

Content creator

Mark de Vries

Content creator

Marlotte Windig

Project manager

Stefan team

Stefan Kraft van Ermel

CEO

Joost Metten

Accountmanager

Ben Kramer

Partner

Arnout Dijksman

Partner

Jelle Kalf

Partner

Waarom wij doen wat we doen

Marketingbureaus die zich puur richten op content creatie en conversie schieten vandaag de dag als paddenstoelen uit de grond. Maar dat is als schieten met hagel en zorgt uitsluitend voor succes op de korte termijn. Wij gaan liever eerst terug naar de kern van een organisatie en leggen vanuit een heldere merkidentiteit, positionering en strategie de basis voor alle marketingcommunicatie-activiteiten. Dit resulteert in effectieve groei, waardevolle klantrelaties en succes op de lange termijn.

Hannah Biwott-van de Veen, eigenaar Volare sports

”Door goede sessies, huiswerk en vele gesprekken kwam de huisstijl en logo precies naar voren zoals het bij ons past. Het was een hele prettige samenwerking!”

Deborah Hutchinson, Senior partner Channel Capital Advisors

”We should have done this earlier! It was a challenging session for the team, where everyone was prompted to think about the ‘purpose’ and core values of Togather Finance and our services. The team of MediaTribe provided us good guidance and challenge, which not only took us out of our comfort zone, and the team benefitted from getting to know each other better.” 

Marcel Beukers, eigenaar Beukers Bike Center

”Mark heeft net zoveel passie voor zijn werk als wij voor dat van ons, dus de klik was er meteen. Spannend was de onthulling van de eerste ideeën, tenslotte geef je alles uit handen, maar het was meteen raak.” 

Rex Vermeulen, oprichter Taste of ICT

”MediaTribe heeft ons enorm geholpen met een uitdaging onder tijdsdruk. Zonder problemen werd de druk van onze schouders gehaald en een strakke , mooie en duidelijke animatie voor ons geproduceerd. Binnen de duidelijke afspraken en tijdlijnen die hiervoor direct besproken werden.”

Logo Benito Maij

Benito Maij, eigenaar No Bullsh*t sportcoaching

”Ik heb van dichtbij gezien welke uiteenlopende creatieve producten MediaTribe maakt. Een creatief brein werkt en denkt anders. Het ziet verbindingen en mogelijkheden in het onmogelijke en creëert als geen ander de boodschap die het eindresultaat vertaalt. Dat het daarnaast een fantastische groep mensen is die naar je luisteren en vanuit jouw gedachte willen werken, maakt MediaTribe compleet.”

Logo De Eekhoorn

Emma Berkhout – Marketing manager bij De Eekhoorn

”Tijdens 2 brainstormsessies zijn wij uit onze comfort zone gehaald. Hierdoor werden wij uit de dagelijkse gedachtes getrokken en een mooie overview kregen van de stijl van De Eekhoorn. MediaTribe heeft daarin een sterk team, die ons gehoord heeft en een prachtige huisstijl heeft neergezet. Ondertussen is die doorgevoerd in ons pand, het Experience Centre en de social mediakanalen!”