Over ons

/
Over ons

Wie wij zijn

Vernieuwend in creativiteit, kennis van strategische marketingcommunicatie in de breedste zin van het woord en een kei in het ontwikkelen van allerlei visuele en tekstuele producten. Wij van MediaTribe zijn meer dan acht jaar geleden begonnen in het Noord-Hollandse Hoorn en geloven heilig dat we met onze werkwijze van iedere bedrijfsnaam een ijzersterk merk maken dat haar doelgroep te allen tijde effectief bereikt en aan zich weet te binden.

Onze kernwaarden

Hadden we al gezegd dat creativiteit door onze aderen stroomt? Nou, bij deze! En daar zijn we trots op. We houden van duidelijke afspraken en werken met korte communicatielijnen. Verder staan we voor nuchterheid, een goede arbeidsrelatie en een Noord-Hollandse no-nonsense cultuur. Onze kernwaarden zijn dan ook Kleurrijk (‘Life is full of colours!), Merketing (‘Zonder merketing, geen marketing!), verbinding (‘Connecting the dots!), Winnen! (‘You never lose. You either win or learn!’) en Gezondheid (‘A healthy life is a happy life!’).

beeldmerk

Een heldere merkidentiteit is het DNA van een bedrijf en vormt de basis voor alle beslissingen in de bedrijfsvoering.

beeldmerk

Een herkenbaar logo en een duidelijke huisstijl zorgen voor een sterk imago en hogere naamsbekendheid. 

beeldmerk

De juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste doelgroep, dát is waar marketingcommunicatie om draait.

Maak kennis met de tribe

Floyd Mantje

Visueel merkontwerper

Milan Kraft van Ermel

Marketeer

Stefan Kraft van Ermel

CEO

Joost Metten

Accountmanager

Waarom wij doen wat we doen

Marketingbureaus die zich puur richten op content creatie en conversie schieten vandaag de dag als paddenstoelen uit de grond. Maar dat is als schieten met hagel en zorgt uitsluitend voor succes op de korte termijn. Wij gaan liever eerst terug naar de kern van een organisatie en leggen vanuit een heldere merkidentiteit, positionering en strategie de basis voor alle marketingcommunicatie-activiteiten. Dit resulteert in effectieve groei, waardevolle klantrelaties en succes op de lange termijn.