Werkwijze

/
Werkwijze

1. Merkidentiteit

We gaan terug naar de kern van jouw bedrijf. Een merkidentiteit beschrijft wie je bent, waarom jij doet wat je doet en welke toegevoegde waarde jij jouw klant biedt. Een heldere identiteit maakt het dat consumenten zich makkelijker met een merk kunnen identificeren en zich eraan willen verbinden.

2. Merkpositionering

Je weet wie je bent, maar hoe onderscheid jij je in de markt? Focus op waar jij wil staan als bedrijf en maak duidelijke keuzes rondom je gewenste imago. Door de juiste positionering ontstaat er een sterkere verbinding tussen jouw merk en de doelgroep.

3. Visuele merkidentiteit

Een visuele merkidentiteit helpt bij het creëren en bewaken van een sterk imago en hogere naamsbekendheid. Met een herkenbaar logo en een duidelijke huisstijl maken we jouw merkfundament compleet.

4. Marketingactieplan

Je hebt je doelstellingen bepaald en staat te trappelen om de markt te betreden. Een strategisch plan biedt inzicht in de markt en geeft sturing bij het bedrijven van marketing. Hierdoor kun jij beter keuzes maken en jouw marketingbudgetten efficiënt besteden.

5. Mediaontwikkeling en -management

Het is het tijd om jouw strategie handen en voeten te geven. Naamsbekendheid, leadgeneratie of conversie? In marketingcommunicatie draait het altijd om de juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste doelgroep.