Parkmanagement Zevenhuis is in het leven geroepen om het bedrijventerrein te onderhouden. Deze stichting bestaat uit een aantal mensen van de aangesloten bedrijven die ondernemen op het terrein. Samen zorgen zij ervoor dat Zevenhuis een schone, veilige en duurzame omgeving is. Met elkaar en voor elkaar.
Een sterke basis voor Zevenhuis
MediaTribe is gevraagd om een huisstijl te ontwikkelen en een logo te ontwerpen voor Stichting Parkmanagement Zevenhuis. In de creatiefase waren de kernwaarden de solide basis en het vertrekpunt voor de uitwerking. Als primaire kernwaarden: Kwaliteit, Veiligheid en Duurzaamheid. En als secundaire kernwaarden: Laagdrempelig, Benaderbaar en Aanspreekbaar.
Met onze creatieve energie zijn we tot een mooi eindontwerp gekomen. Onderdeel hiervan zijn een nieuwe typografie, een logo, een iconen set en een brief-/vervolgpapier. We hebben dit met veel plezier ontworpen voor Zevenhuis. Een hele mooie samenwerking met een uitkomst waar we trots op zijn!