MediaTribe boost Promeon met vlijmscherpe marketing plannen!

/
/
MediaTribe boost Promeon met vlijmscherpe marketing plannen!

 

In stap 1 en 2 hebben wij namens MediaTribe het DNA van Promeon Security bepaald. Plezier, nieuwsgierig, trots, vooruitgang en integriteit is hiervan de kern. In stap 4 gingen we aan de slag met een concreet en duidelijk marketing actieplan!

Om de naamsbekendheid te vergroten is het belangrijk om de juiste strategie te bepalen. Doelstellingen zijn bepaald en we hebben bepaald wat er gedaan moet worden om de desbetreffende markt te betreden.

Vragen hierbij zijn:
Wat is de positie van Promeon?
Wat zijn de doelstellingen?
Welke strategie hanteert Promeon?
En welke kernwaarden passen daarbij?

Deze belangrijke pijlers hebben wij verder uitgewerkt in een heel concreet marketingcommunicatieplan.

We bouwen aan een sterk merk!

Laten we beginnen! De Awareness fase; we maken de markt bewust van de krachten van Promeon. Er wordt behoefte en inzicht gecreëerd die Promeon moet gaan invullen. Hierbij worden zakelijke beslissers en operationele gebruikers bekend gemaakt met Promeon. Dit door de proposities van Promeon centraal te plaatsen. Deze content moet informatief en educatief zijn. Dit word ook wel magneet reclame genoemd.

Vervolgens gaan wij verder met de Consideration fase. In deze fase gaan wij de markt reden geven om te kopen of om aan te sluiten. Hier proberen wij de doelgroep te inspireren en infomeren. In deze fase is de content gericht op het helpen en het vergelijken op verschillende opties.

Hierna komt de Decision fase. Dit is het moment waarop de leads bepalen of zij klant willen worden. Hierbij laten we zien hoe de dienst en het product werkt en wat zij als klanten kunnen verwachten van Promeon. De manier van langdurig vertrouwen wekken werkt absoluut het best.

En we sluiten af met Post Purchase fase = Loyalty. Promeon heeft er een nieuwe klant bij 😊 Hierbij is het van belang dat deze klant ook loyaal blijft aan Promeon. De desbetreffende klant is immers wel Promeon’s mond-op-mond reclame.

De ideale match tussen beveiliger en Promeon

Een samenwerking aangaan met bepaalde sportschoolketens of -locaties is een mooi begin hiervan. Huidige teamleden kunnen hier tegen een aantrekkelijk tarief sporten, tevens worden potentiële nieuwe medewerkers hier door getriggerd en kunnen uitgenodigd worden om te kijken naar het beveiligers vak.

Promeon boosten op evenementen

Bedrijfsevenementen waar zo’n 5000 bezoekers komen, geven toegang tot vervolgopdrachten. Slim dus om hier een aanbod op te doen om zo op grootschalige bedrijfsevenementen te kunnen beveiligen. Hierdoor trek je op laagdrempelige wijze aandacht van grote bedrijven die hierdoor mogelijk hun beveiliging willen uitbesteden.

In een recordtijd verwisselen van baan!

De HERO formule gebruiken wij met één doel: alle online sollicitanten trekken naar een gaaf sollicitatie/bedrijfsevent; ‘online werven en offline activeren’.

Een formule coureur is onze HERO en dit sluit goed aan op de doelgroep en interesses van de toekomstige beveiliger. Werken bij Promeon is solliciteren op het circuit! Verwissel in een record tijd van baan!

Content is KING!

De desbetreffende doelgroep van de ‘Toekomstige beveiliger’ bevind zich op TikTok, Instagram, LinkedIn en Facebook. MediaTribe heeft voor alle social media kanalen verkend wat de beste strategie is om te posten met het meeste bereik. Let’s go!