Het doel
Als factoringsbedrijf gelooft Togather Finance dat ambitieuze MKB-ondernemers beter presteren en sneller groeien als zijn eenvoudig over meer werkkapitaal beschikken en ‘in control’ zijn. Togather werkt vanuit hun vijf kernwaarden, namelijk; zorgzaam, groei, dynamisch, togetherness en innovatie. In het teken van innovatie heeft Togather hun online cashmanagement-platform aangepakt en vernieuwd. Om dit nieuwe platform onder de aandacht te brengen, zijn wij aan de slag gegaan met een (lekkere) campagne.
Togather Finance helpt MKB’ers met hun cash en het management hiervan. Togather heeft een eigen online platform ontwikkeld, waarbij ondernemers hun cash kunnen managen. Dit platform heeft een heuse ontwikkeling ondergaan. Het is voorzien van een nieuwe look and feel, meer gebruikersgemak en data en technologische tools. Het vieren van deze innovatie kon Togather niet aan zich voorbij laten gaan. Daarom hebben wij een campagne opgezet om de lancering van het platform te vieren met hun klanten.
De oplossing
Togetherness
Allereerst kwam de vraag: hoe kan Togather hun klanten een verrassende demo geven van het platform en ze bedankten voor de ontwikkeling? De klanten van Togather hebben namelijk een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van het platform. Het eerste waar je al snel aan denkt is een feest moment. Hierin wilden wij, ondanks de huidige situatie, het samen vieren en de persoonlijke aandacht vanuit de kernwaarde togetherness terug laten komen. In de campagne stond ‘We hebben samen iets te vieren’ centraal. Shirley van Togather gaf demonstraties online, tijdens deze meeting werd er als verrassing een taart bij de klant bezorgd. Zo konden de klanten met Shirley op afstand toch samen een taartje eten.
Het resultaat
Delen en vermenigvuldigen!
Bij de lekkere taart zat ook een boodschap, namelijk: “Als je niet kan delen, kan je ook niet vermenigvuldigen, dus neem het ervan. Je moet er nog van groeien!” Groei is namelijk het uitgangspunt van het nieuwe platform van Togather en de cash behoefte die Togather bij ondernemers vervult. Het delen is niet alleen het taartje delen met elkaar, maar ook de inzichten en cijfers om die groei te realiseren.
De activatie is vastgelegd is een aftermovie, waarin één van de klanten wordt verrast.