Grip op de zaak

/
/
Grip op de zaak

Het doel

Togather Finance gelooft dat ambitieuze MKB ondernemers beter presteren en sneller groeien als zij eenvoudig over meer werkkapitaal kunnen beschikken en ‘in control’ zijn. Togather biedt hiervoor stille factoring aan met een cashmanagement platform.

Togather wil de naamsbekendheid vergroten in de Nederlandse markt en daarmee nieuwe leads vergaren.

De oplossing

Uit een doelgroeponderzoek is gebleken dat de hoofddoelgroep van Togather (ondernemers) veel onderweg zijn en naar BNR radio luisteren in de auto. Daarnaast is de doelgroep geinteresseerd in online nieuwsplatformen als De Ondernemer en Nu.nl. Om de impact van radio en online advertising op de naamsbekendheid van Togather te testen, is een naamsbekendheid campagne ingezet.

Tijdens een creatieve brainstorm is het volgende concept ontstaan:

Resultaten

3 mil

Impressies
display ads

>120%

groei bereik
website

5.000

bezoekers
landingspagina