Het doel
Skrepr_ gelooft in het ogenschijnlijk onmogelijke mogelijk maken door de kracht van innovatie. Samen met ambitieuze klanten creëren zij unieke oplossingen die leiden tot maximale effectiviteit en efficiëntie. Sinds 2008 leveren zij op maat gemaakte softwareoplossingen. Echter merkten ze dat zij hun missie en visie niet goed konden overbrengen op hun doelgroep. MediaTribe is gevraagd om hun gedachtegoed op papier te zetten en een marketingcampagne te draaien voor het vergroten van hun naamsbekendheid.
De oplossing
Tijdens de sessies met Skrepr_ kwam hun ware identiteit naar boven en dat hebben wij vertaald naar een marketingactieplan. Door duidelijkheid te creëren met waardeproposities per doelgroep, kon hun huidige push-marketing worden omgezet naar het nieuwe en efficiëntere magneetmarketing.
Het resultaat
Door de waardeproposities kon de focus worden gelegd op een specifiek product en doelgroep, namelijk het loting- en matchingsysteem van Skrepr_, ook wel LMS genoemd. Met social advertenties, een uniek ontworpen landingspagina en een waardevolle whitepaper met een e-mailworkflow gingen wij aan de slag met het vergroten van de naamsbekendheid van Skrepr_LMS.
10,4 K
Bereik
+9
Nieuwe leads
€1-2k
per lead