Rebranding Mienskiep

/
/
Rebranding Mienskiep

Het doel

Natanaël heeft ons vol passie verteld over zijn missie en visie van Mienskiep. Een waardevol en ijzersterk verhaal. Het gedachtegoed achter Mienskiep is heel mooi, alleen niemand weet het. Het zou zonde zijn als Mienskiep alleen gezien wordt als lamsvleesverkoper.

De oplossing

Voor Mienskiep ontwikkelden wij een nieuwe (visuele) merkidentiteit en vertaalden deze naar een nieuwe website. Om tot de merkidentiteit te komen hebben wij een intensieve sessie gehouden met Natanaël. Tijdens deze sessie zijn wij de diepte ingegaan om onder andere zijn purpose, missie en visie naar boven te halen. Nadat de merkidentiteit stond, zijn wij dit visueel gaan maken. Mensen moeten Mienskiep leren kennen, herkennen en het juiste gevoel erbij krijgen. Onze strategie? De huisstijl omzetten naar een nieuwe Mienskiep-website.

Mienskiep

Het resultaat

De purpose (de why) van Natanaël is door vanuit een intrinsieke motivatie goed te zijn voor zijn medemens, de dieren en de natuur om hem heen, eerlijk en open te zijn in alles wat hij doet. Hij voelt zich verantwoordelijk voor een betere wereld. Natanaël vertelde tijdens de sessie: ‘wie goed doet, goed ontmoet en dat moet je kunnen delen om te vermenigvuldigen.’ Dit is terug te vinden in de natuurlijk ogende huisstijl van Mienskiep. Het is transparant, onvervalst en duurzaam. Neem hier een kijkje op de nieuwe website van Mienskiep.

Natanaël Zijlstra, eigenaar Mienskiep

”Wat hebben jullie goed werk geleverd met de positionering. En Mark, wat een topper ben jij!”