
Vest Infra
Vest Infra gevestigd in Beverwijk is een bedrijf dat zich richt op het realiseren van infrastructurele projecten, met een sterke focus op kwaliteit en duurzaamheid. Met een betrokken team voeren zij diverse werkzaamheden uit in de grond-, weg- en waterbouw. Hun aanpak kenmerkt zich door vakmanschap, betrouwbaarheid en een persoonlijke benadering.


De uitdaging
VEST Infra is een landelijk opererende aannemer met een ijzersterke reputatie in grond-, weg- en waterbouw. Daarnaast is het bedrijf gespecialiseerd in bodem- en tanksaneringen én in complexe projecten op en rond stationslocaties. Wat VEST Infra uniek maakt, is hun totaalconcept: alle disciplines onder één dak, met één vast team en één aanspreekpunt voor de opdrachtgever.
Deze efficiënte, no-nonsense aanpak is succesvol, zo succesvol zelfs, dat het bedrijf razendsnel groeide. Die groei bracht nieuwe uitdagingen met zich mee: een grotere vraag naar extra personeel.
Onze aanpak
We startten bij de kern: het merk. In een intensieve merkidentiteitssessie brachten we het DNA van VEST Infra scherp in beeld. Dit leidde tot een complete merkidentiteit met kernwaarden als Grondig, Gedreven, Eerlijk, Creativiteit en Plezier.
We formuleerden een duidelijke purpose, missie, visie, archetypes en een tone of voice die past bij zowel het team als hun doelgroep Vervolgens vertaalden we dit naar een frisse visuele stijl, een sterke contentstrategie en middelen zoals briefpapier, templates en een moderne website.
Alles kwam samen in een strategisch communicatieplan en de opvallende wervingscampagne ‘Maak van je werk een uitje.’ – een visueel sterke campagne die plezier en vakmanschap in de infrastructuursector laat zien.

Het resultaat
VEST Infra staat met een vernieuwde merkidentiteit en scherpe positionering stevig in de infrastructuur én als aantrekkelijk werkgeversmerk. Met de campagne ‘Maak van je werk een uitje’, die binnenkort start, is het bedrijf klaar om de zichtbaarheid te vergroten, nieuwe collega’s te enthousiasmeren en de merkherkenning verder te versterken.
Dankzij een doordachte contentstrategie, frisse visuele stijl en strategisch marketingcommunicatieplan ligt er een sterke basis voor verdere groei als toekomstgericht en energiek merk.