Marketingactieplan

/
/
Marketingactieplan
Bekende uitdagingen van onze klanten

“Hoe zet ik mijn marketingbudget zo effectief mogelijk in?”

“Wij weten niet via welke kanalen we onze doelgroep optimaal kunnen bereiken.”

“Hoe zorg ik ervoor dat mijn marketeers allemaal dezelfde focus hebben?”

Marketingactieplan

Je hebt de eerste drie stappen van ons proces doorlopen, waardoor jouw merkfundament staat. In het marketingactieplan vertalen we dit naar een strategie hoe je de doelgroep nu daadwerkelijk aan jouw product of dienst weet te binden. Welke content gaan we daarvoor produceren en welke kanalen worden ingezet om het te verspreiden? Antwoord op deze vragen worden in het marketingactieplan beschreven.

Concreet bestaat het marketingactieplan uit de volgende onderdelen:

  1. Marketingdoelstellingen
  2. Doelgroeponderzoek naar interesses en mediagebruik
  3. Persona’s van jouw doelgroep
  4. Onderzoek naar trends en ontwikkelingen in de markt
  5. Customer journey, waarbij de klantreis in kaart wordt gebracht
  6. Marketingcommunicatiemiddelen bepalen op basis van de strategie
  7. Marketingbudget
  8. Vervolgstappen
Zomerpop

Passi – Zomerpop

Campagne
·
Marketingstrategie
·
Activatie
·
Design
IRONMAN

Passi – IRONMAN

Campagne
·
Marketingstrategie
·
Activatie
·
Design

Merkfundament Togather Finance

Merkidentiteit
·
Huisstijl
·
Marketing
·
Campagne

Passi – Hoornse Stadsfeesten

Campagne
·
Marketingstrategie
·
Activatie
·
Design

Concept citymarketing Hoorn

Logo
·
Huisstijl
·
Marketingstrategie
·
Campagne